ABEKO

  • abeko@abeko.sk
  • +421 905 414 108
  • Hrabinská 1246/3, 038 52 Sučany

Menu

  • Domov
  • Služby
  • Zdravie
  • Virtuálne sídlo
  • Kontakty

Jednoduché účtovníctvo

Klientom pripravíme peňažný denník, evidenciu dodávateľských a odberateľských faktúr, evidenciu hmotného majetku, v prípade platiteľa DPH mesačne, resp. štvrťročne spracujeme daňové priznanie k DPH. Na konci účtovného obdobia spracujeme daňové priznanie, výkaz o majetku a záväzkoch a výkaz o príjmoch a výdavkoch. Podľa požiadaviek klienta uvedené výkazy pripravíme aj priebežne. Klient dostane do rúk kompletne spracované účtovníctvo vrátane potrebných výkazov a daňového priznania

Podvojné účtovníctvo

S podvojným účtovníctvom máme dlhoročné skúsenosti účtovaním spoločností s ručením obmedzeným a akciových spoločností.

Spracujeme a pripravíme : hlavú knihu, knihy analytickej evidencie, evidencia pohľadávok a záväzkov, evidencia hmotného a nehmotného dlhodobého majetku, výpočet odpisov, evidencia drobného hmotného majetku, spravovanie účtovnej závierky, výkaz ziskov a strát, súvaha, poznámky. Priebežne vieme na želanie vyhodnotiť hospodárenie spoločnosti.

Pri platcoch DPH spracovávame účtovníctvo priebežne, podľa toho či je mesačný alebo kvartálny platca DPH.

Mzdová evidencia

Našim zákazníkom ponúkame vedenie mzdovej agendy vrátane personalistiky. Zavoláte nám alebo nám mailom pošlete údaje nového zamestnanca a celý priebeh komunikácie s úradmi vybavíme za Vás.

Spíšeme plnú moc, kde nás poveríte konaním za Vás s inštitúciami. Celá komunikáciu s inštitúciami prebieha elektronicky. Pre Vášho nového zamestnanca vypracujeme pracovnú zmluvu, prihlášku do sociálnej poisťovne a príslušnej zdravotnej poisťovne. Pri ukončení pracovného pomeru zamestnanca odhlásime z poistenia a pošleme evidenčný list do sociálnej poisťovne. Rovnako vypracujeme všetky doklady, nevyhnutné pri ukončení pracovného pomeru / zápočtový list, potvrdenie o zdaniteľnej mzde, doklad o výške príjmu k RZZP. Vypracujeme kompletnú mesačnú mzdu vrátane výkazov do poisťovní, výplatnej pásky a príkazu do banky. Výplatné pásky aj príkaz na úhradu Vám pošleme mailom. Šetríme Váš čas, aby ste sa mohli venovať svojmu podnikaniu.

Pre Vašich zamestnancov spracujeme aj ročné zúčtovanie dane.

Zastupovanie pred inštitúciami

V prípade kontroly z daňového úradu, sociálnej poisťovne ako aj zdravotných poisťovní poskytujeme súčinnosť. Sme nápomocní a veľa krát klient nemusí strácať čas, niektoré záležitosti vieme vyriešiť sami. Vzhľadom na to, že účtovníctvo a mzdovú agendu našich klientov detailne poznáme, oveľa jednoduchšie sa nám komunikuje s kontrolórmi a Vy nie ste zbytočne vystavení stresu. Kontroly obvykle trvajú len nevyhnutný čas a Vy sa môžete zatiaľ venovať svojmu podnikaniu prípadne si spríjemniť čas iným spôsobom.
  • Domov
  • Služby
  • Virtuálne sídlo
  • Kontakty

© 2025 ABEKO • tvorba eshopu cez UNIobchod, webhosting spoločnosti WEBYGROUP