Zdravie

Máme dlhoročnú spoluprácu so spoločnosťou Tiens. Spoločnosť sa zaoberá zlepšovaním zdravia ľudstva. Produkty spoločnosti Tiens využíva viac ako 30 miliónov domácnosti v 190 krajinách sveta.Rad výrobkov o zdravie je inšpirovaný 5000 rokov starou kultúrou tradičnej čínskej medicíny.

Známe osobnosti a svetové značky , ako Microsoft, Pfizer, IBM a Telecom Čína sú úspešnými partnermi TIENS. Filozofia TIENS je zdravie, podnikový duch, úspech, nadšenie a nádej. Víziu “Výborne zdravie pre všetkých” napĺňajú s nadšením a pod strategickým vedením spoločnosti Li Jinyuana.

Tiens Group je významná, úspešná celosvetová spoločnosť s ambíciou zmeniť svetové zdravie, vytvoriť podnikateľské príležitosti a šíriť nádej. Spoločnosť TIENS je pôvodom z Číny a rýchlo sa stáva kozmopolitnou značkou pre zákazníkov na celom svete.

Spoločnosť založil v roku 1995 založil Pán Li Jinyuan pod názvom Tianjin Tianshi Group Co., Ltd., v Čínskom meste Tianjin. V roku 1997 spoločnosť vstúpila na medzinárodný trh. Spoločnosť sa na medzinárodnom trhu zaoberá viacerými oblasťami , biotechnológiou, manažment zdravia, cestovný ruch, vzdelávanie , finančných investícii, nehnuteľností.

Tiens Group ponúka široký rad inovatívnych a rozmanitých výrobkov, vrátane zdravej stravy, pomôcok na podporu zdravého životného štýlu, výrobky starostlivosti o zdravie, krásu, pleť a domácnosť.

Medzinárodný priemyselný park zdravia TIENS sa nachádza v prestížnej lokalite medzi mestami Peking a Tianjin a zastrešuje výskum a vývoj produktov, kontrolu ich kvality, testovanie, výrobu, ako aj lekárske zdravotné štúdie. Súčaťou sú aj ubytovacie a konferenčné zariadenia a ešte oveľa viac. TIENS Group je dnes sebavedomou, pružnou organizáciou nasledujúcou stratégiu “ Výborné zdravie pre všetkých”

Tiens Group si od svojho založenia chcela vytvoriť vlastnú značku. Stratégia značky a marketingový plán urobili spoločnosť TIENS rozpoznateľnou na celom svete. Začiatkom roka 2007 prezentovalaTiens Group svoju hlavnú filozofiu “ jeden svet, jedna rodina” a vybudovala dlhodobú stratégiu značky. Uviedla aj nový slogan značky: harmónia , súdržnosť, prosperita. Nový imidž spoločnosti a stratégia značky boli prezentované na špeciálnej konferencii v máji 2007.